Ανακοινώθηκε εχθές (12/9/2024, και όχι 11/9 όπως εκ παραδρομής γράφεται στο σχετικό ρεπορτάζ του Newsbreak) η εξειδίκευση των μέτρων για τη στήριξη των οικογενειών, τα οποία εξήγγειλε κατά την προ ημερών, ομιλία του στη ΔΕΘ, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, ένας από τους στόχους των μέτρων είναι η αντιμετώπιση του δημογραφικού ζητήματος αλλά δεν διαπιστώθηκε καμία ουσιαστική κίνηση για την αντιμετώπισή του, από τα όσα ειπώθηκαν στην έκταση συνέντευξη τύπου των στελεχών της κυβέρνησης, αλλά ούτε και στήριξη των οικογενειών.
Ουδέν ειπώθηκε για την αλλαγή του καθεστώτος φορολόγησης των διατροφών στα ανήλικα τέκνα, τη στιγμή κατά την οποία εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο αλλάζουν χέρια περνώντας ως μαύρο χρήμα, που ξοδεύεται χωρίς έλεγχο από τους γονείς που ασκούν την επιμέλεια των ανηλίκων!
Διότι, δεν μπορεί να πανηγυρίζει η κυβέρνηση, για παράδειγμα, για “1.336 ΑμεΑ άνω των 22 ετών για την ένταξη σε ΚΔΑΠΑμεΑ επιπλέον 106 παιδιών σε ΚΔΑΠ”. Προκειμένου να γίνει κατανοητό σε όλους, τα “ΚΔΑΠ” είναι τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών, ενώ τα “ΚΔΑΠΑμεΑ” είναι τα αντίστοιχα Κέντρα για τα παιδιά με Αναπηρία. Δηλαδή, πανηγυρίζει επειδή κάλυψε σε ολόκληρη την επικράτεια, 1336 παιδιά και νέους ανθρώπους (έως 22 ετών) με Αναπηρία και 106 παιδιά, την περίοδο 2023-2024. Κι αυτό, τι σημαίνει; Είναι επιτυχία; Ή αντιθέτως αποτελεί πλήρη αποτυχία όλων των ελληνικών κυβερνήσεων διαχρονικά η μη κάλυψη ΟΛΩΝ των παιδιών και ανθρώπων με αναπηρία; Προφανώς το τελευταίο!
Η Γονική Αποξένωση…
Όποιος θεωρεί ότι αυτός είναι ο τρόπος καταπολέμησης του ακραίου δημογραφικού προβλήματος της χώρας, βρίσκεται προφανώς, σε απόλυτη πλάνη (ίσως και εσκεμμένη)! Είναι σαν να προσπαθούν να θεραπεύσουν τον καρκίνο με… επιδέσμους! Όσο δεν δίνεται λύση στο εκ των κορυφαίων προβλημάτων πάρα πολλών οικογενειών, που είναι η Γονική Αποξένωση, το πρόβλημα δεν θα λυθεί ποτέ!
Πολλά εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο οι Έλληνες πολίτες τα διοχετεύουν προς τη Δικαιοσύνη και σε “μαύρο χρήμα” προς τις τσέπες συγκεκριμένων Δικηγόρων, για να βρουν λύση και να βλέπουν τα παιδιά τους. Αλλά, αντί να δοθούν λύσεις, τα προβλήματα περιπλέκονται ακόμη περισσότερο!
Ας βρει λύσεις λοιπόν, η κυβέρνηση να διοχετευθούν αυτά τα χρήματα προς τα παιδιά των πολιτών και τότε δεν θα χρειάζεται να δίνει έκτακτα βοηθήματα και επιδόματα…
Τέλος, γι’ ακόμη μια φορά, ουδέν ειπώθηκε για την αλλαγή του καθεστώτος φορολόγησης των διατροφών στα ανήλικα τέκνα, τη στιγμή κατά την οποία εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο αλλάζουν χέρια περνώντας ως μαύρο χρήμα, που ξοδεύεται χωρίς έλεγχο από τους γονείς που ασκούν την επιμέλεια των ανηλίκων!
Διαβάστε εδώ το ρεπορτάζ του newsbreak.gr για την έκτακτη συνέντευξη τύπου των συναρμόδιων υπουργών.



