Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένα 12χρονο κορίτσι μετά από ξυλοδαρμό από τη μητέρα της, στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης. Οι γιατροί του νοσοκομείου περιέθαλψαν τα τραύματά του, που ήταν ευτυχώς ελαφρά, ενώ η 46χρονη μητέρα με καταγωγή από την Ουκρανία που κατηγορείται για τον ξυλοδαρμό της κόρης της συνελήφθη και πέρασε ήδη, την πόρτα της Εισαγγελίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, το κοριτσάκι μετά το συμβάν, ζήτησε το ίδιο να μεταφερθεί σε ασφαλές περιβάλλον
Μετά τα βίαια χτυπήματα που δέχθηκε, η ανήλικη μεταφέρθηκε στο γενικό νοσοκομείο Αγίου Νικολάου, όπου της παρασχέθηκε ιατρική φροντίδα. Οι γιατροί περιέθαλψαν τα ελαφρά τραύματα που έφερε στο σώμα της, και η 12χρονη την ίδια ημέρα, πήρε εξιτήριο. Όπως αναφέρουν πληροφορίες, το κοριτσάκι μετά το συμβάν, έφυγε τρομοκρατημένο από το σπίτι του. Περαστικοί το εντόπισαν μόνο του στο δρόμο και κάλεσαν τις αρμόδιες αρχές. Το κορίτσι μεταφέρθηκε από την αστυνομία στον ιατροδικαστή, για να εξετάσει τα τραύματα που φέρει στο σώμα του. Όμως για την επούλωση του ψυχικού τραύματος του κοριτσιού, είναι άγνωστο αν θα επουλωθει…
Δείτε το τηλεοπτικό ρεπορτάζ για το συμβάν από τον Κρήτη TV
Πηγή: neakriti



